Haugeruds ivrigste fotballgutter?

Godt humør. Stor innsats. Det var ingen tvil om at de nye 2008-gutta hadde lyst til å spille fotball! Nå starter det nye laget Haugerud IF 2008 med faste treninger én dag i uka, på tirsdager. Ali og Khubaib har tatt på seg å trene laget. Flott gjort!

Hver høst skjer det. Årets nye førsteklassinger blir invitert til å starte nytt fotballag under Haugerud IF. I går, tirsdag 7. oktober, hadde G2008-laget sitt første treff, på Haugerudbanen. Foreldrene fikk informasjon om hva det innebærer å være fotballspiller i Haugerud IF av klubbens leder, Dag Endal. De interesserte barna hadde sin første treningsøkt med trenerkoordinator Ingve Opaker.

Skal man dømme etter innsatsen denne første dagen, kommer dette til å bli en veldig bra fotballgjeng. Ekstra hyggelig var det at lederspørsmålet løste seg allerede første dagen. To unge gutter tok på seg å trene 2008-laget. Ali Sajadi fra Lutvann er storebror til en av spillerne, og Khubaib Mahmood fra Furuset er Alis kamerat. Nå skal disse to, sammen med Ingve og fotballstyret, lage et opplegg for trening den første vinteren. De neste dagene håper vi også på en avklaring av hvem som kan bli lagleder for G2008.

De neste månedene kommer 2008-laget til å trene inne. Vi har gymssalen på Haukåsen skole hver tirsdag, kl. 18.00 til 19.30. Interesserte spillere og foreldre kan møte opp på treningene.

Her er den viktigste informasjonen om det nye laget.

Her er medlemsblanketten. Den fyller man ut og tar med på første trening.

Det går også an å melde seg inn ved å klikke her og fylle ut skjemaet som kommer opp litt ned på siden.

Velkommen til alle førsteklassinger som har lyst til å bli med og spille fotball! Enten man har tenkt å bli stjerne eller ikke; de unge spillerne har mye fotballmoro å se fram til de neste årene.