Heia Haugerud G2001!

Det er lett å være enig med Saira i dette: Heia Haugerud G2001! Onsdag 10. september spilte de sin nest siste kamp og sin siste hjemmekamp. Seier 5-2 over Skeid 3.

Med denne seieren innkasserte 2001-gutta våre sin ellevte tre-poenger! Her ligger alle kampene våre i år.

Dermed står vi med en målforskjell på 73 – 23 og 33 poeng. Slik ser tabellen ut før vi skal spille vår siste kamp mot Vålerenga.

Det var ikke av lagets beste kamper vi spilte sist onsdag. I store deler av første omgang gjorde vi nesten det vi ville på Skeids banehalvdel, – bortsett fra å score. I andre omgang ble det noe jevnere, men det var aldri tvil om hvor de tre poengene ville ende. Likevel ble det ikke flere enn fem mål på oss, derav to veldig fine, skåret av Subhan og Ibrahim. Ibrahims mål var en flott og kontrollert lobb over keeper fra langt holød, Subhans var en kanon av et skudd etter at han hadde gått alene med ballen fra egen 16-meter. Arvind, Safayou og Ibrahim skåret de tre siste målene.

Denne gangen spilte: Ibrahim, Subhan, Mohammad, Håkon, Jeton, Saif, Arvind, Ali, Eze, Emir, Amir, Siem, Hamad, Osama, Bader, Joshua, Arman og Safayou. Nå har vi en flott stall av spillere, med mulighet for å kunne bytte greit underveis i kampene. Men også litt hardere konkurranse om å komme på laget! Det gjelder å møte opp, trene og vise engasjement.

Naser instruerer 300p.jpg  Oppvarming 300p.jpg
 Angrep 300p.jpg  Arvind og Eze varmer opp 300p.jpg