Vi starter nytt 2008-lag for førsteklassingene

Har du startet på skolen denne høsten? Og er født i 2008? Da kan du bli med på det nye mikrolaget i Haugerud Fotball. På bildet ser du 2007-spillerne som startet i fjor. I år er det 2008 sin tur!

Fotball-lagene i Haugerud IF drives på frivillig basis. Det vil si at det er vi som foreldre (eller andre familiemed-lemmer) som står for lagledelse, organisering og trening. Klubben gir opplæring og veiledning, og det er alltid mulig å lære av de som alt driver lag for eldre barn.

Har du lyst til å bli med på oppstart av et fotball-lag for gutter og jenter født i 2008? Eller kjenner du noen som du tror har lyst til å være med? En lillebror eller en lillesøster, en nevø. ei kusine eller en fetter? Da må dere komme på Haugerudbanen den kvelden vi skal snakke om det nye laget!

Tirsdag 7. oktober kl. 17.00

Oppmøte på Haugerudbanen, ved tribunen (kunstgressbanen som ligger bak Trosterud skole).

Denne første gangen skal vi være sammen en liten time. Ingve Opaker leder fotball-lek for barna, mens Dag Endal fra Fotballstyret gir informasjon til voksne. Alle barna har med fotballtøy, dvs fotballsko/joggesko og treningsdress (eller noe som tåler regn om det blir regn den dagen).

Her er informasjon om det nye 2008-laget.

Her kan du lese om hva det betyr å være medlem av Haugerud Fotball.

Her kan du lese om 2007-laget, vårt yngste lag som startet å trene høsten 2013.

Vi planlegger trening én gang i uka fra starten av, delvis inne på Lutvann skole og delvis ute på Haugerudbanen.

Har du spørsmål, kontakt: Dag Endal, mobil 911 84 388 eller e-post dagend@online.no

FOTBALLMORO PÅ HAUGERUD
Kontakt: Dag Endal, mobil 911 84 388 eller e-post
FOTBALLMORO PÅ HAUGERUD