Vil du begynne å spille fotball?

Har du lyst til å begynne å spille fotball med Haugerud? Eller er du en mamma eller pappa med et barn som har veldig lyst? Her får du vite hvordan du skal gå fram for å komme i kontakt med oss.

2002-jentene lagbilder 2012 200pHaugerud Fotball har bortimot 250 aktive spillere. De fleste er i alderen fra sju til tolv år. Men vi har også eldre ungdommer, og nå har vi også fått et A-lag for menn igjen! Med andre ord; vi har tilbud til mange aldersgrupper. Har du lyst til å bli med oss?

Men det aller hyggeligste er at vi det siste året har fått to-tre nye fotballag for jenter! Vi hadde det første i seriespill sommeren 2012, og i 2013-sesongen blir det flere jentelag med HaugerudIF på drakta. Det er vi stolte av!

Alle lag i Haugerud Fotball drives på frivillig grunnlag, dvs at det er mammaer, pappaer og andre slektninger av spillerne som har oppgavene som lagleder og trener. Alle gjør sin innsats på frivillig grunnlag. Det betyr at vi har så mange lag som vi klarer å skaffe frivillige ledere og trenere til.

Hvis du har lyst til å spille fotball og ønsker å komme i kontakt med oss, kan du gjøre det på disse måtene:

1. Kontakte lagleder eller trener. I venstre spalte her på hjemmesidene ser du menyvalget “Finn ditt lag”. Når du klikker der, får du fram en meny over alle lagene vi har. Finn laget for din aldersklasse. Du vil se at en del av lagene har oppgitt hvem som skal kontaktes. Da kan du ringe eller sende e-post til en av lederne, gjerne den som står som “Lagleder”.

2. Ringe til Fotballstyret. Hvis du ikke finner kontakt til laget du er interessert i, kan du ringe til lederen for Fotballgruppa, Dag Endal – mobil 911 84 388.

3. Sende e-post til Fotballgruppa: dagend@online.no  Skriv hvem du er er, hvilket år du er født og oppgi mobilnummer og e-postadresse.

Noen ganger har vi flere spillere enn vi har voksne ledere til. Dette vurderer vi fra lag til lag. Da må vi samle opp navn på interesserte spillere og gå en runde med foreldrene for å høre hvem som kan tenke seg å stille som ledere og trenere, før vi kommer i gang.