Trenerforum for Haugeruds trenere!

Haugerud Fotball inviterer til et sesongavsluttende trenerforum på Haugerud Klubbhus 28.oktober klokken 18:30.Her vil det bli introduksjon av sportsplanen og faglig påfyll for alle trenere.

28.oktober får vi besøk av Andreas Torsæter som skal holde et foredrag for oss om trenerrollen. Andreas har bakgrunn som pre academy coach i Manchester City og analytiker for Bolton Wanderers. Mange av dere ble sikkert kjent med Andreas i sommer da han holdt begge fotballskolene våre for barn og ungdom., og nå kommer han å holder et foredrag om barnefotball 6-12 år. Samtidig ønsker vi denne kvelden å lansere den digitale versjonen av den nye sportsplanen klubben har jobbet med. Sportsplanen blir et veiledende verktøy som alle trenere i Haugerud kan bruke som verktøy i sin treningshverdag. Sportsplanen vil bli aktivt fulgt opp av sportslig utvalg i klubben, og det er derfor ønskelig at alle lag i Haugerud er representert på trenerforumet slik at alle kan gjøre seg kjent med sportsplanen og hvilken funksjon den vil ha.

Program:
ca 18:30 – Introduksjon av Sportsplanen

ca 19:00 – Andreas holder et foredrag om lederstil, fotballpedagogikk og hvordan man kan sy sammen gode treningsøkter

ca 20:00 – Andreas holder en demoøkt nede på Haugerudbanen

Ca 21:00 – Opp igjen på klubbhuset for refleksjon og diskusjon sammen med Andreas.

Vi forsøker å være ferdige til rundt 21:30, men siden dette er et trenerforum der vi ønsker diskusjon blant trenerne våre holder vi på til siste mann og kvinne er gått!

Grunnet korona og de retningslinjene vi må forholde oss til ønsker vi forhåndspåmelding til trenerforumet ved at du melder deg på med skjemaet under.

Påmelding trenerforum 28.Oktober

Ved å melde deg på her er du registrert til trenerforum på Haugerud klubbhus 28.oktober
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.