Haugerudbanen

Haugerud Fotball er privilegert som kan by våre barn og unge treningsforhold som kan matche de aller største toppklubbene! Alle våre lag trener og spiller sine kamper på Haugerudbanen. I tillegg er det plass til fotball-lek for små og store mye av uka.

Haugerudbanen er en moderne kunstgressbane, og den ble 100% rehabilitert sommeren 2016. Banen ligger sentralt plassert på Haugerud, nært ved Haugerud senter og Haugerudhallen og i tilknytning til Trosterud og Haugerud skoler. Fra T-bane og buss (stopp: Haugerud) er det bare 3-4 minutter å gå, og for kjørende er det godt med parkering på skoleplassen ved Haugerudhallen (bare etter skoletid). T-bane 1 og 2 (Ellingsrudåsen) og buss nr. 97 fører til Haugerud.

Her ligger omtalen av Haugerudbanen på fotball.no

Kunstgressbanen er del av Haugerud idrettspark, som omfatter skateramper, bane for street basket, ballbinge og tennisbaner.

Når er banen opptatt og når er den ledig? Det kan du finne svar på i denne kalenderen

Haugerud Fotball er ansvarlig for å fordele treningstider på Haugerudbanen. I tillegg setter fotballkretsen opp kamper i sommerseongen, både hjemmekamper for våre egne lag og for eksterne lag. For at dette skal gå i hop, har i laget noen kjøreregler som alle lag må forholde seg til. Reglene kan du lese her.

Spørsmål om bruk og lån av banen rettes til Dag Endal, styreleder Haugerud Fotball: E-post dagend@online.no og mobil 911 84 388

Når det gjelder tekniske og praktiske ting med banen, kontakt baneansvarlig Bernt Holøien; E-post: r-holoei@online.no og mobil 982 08 874.

Flomlyset på Haugerudbanen slås på manuelt når det begynner å skumre og slukkes automatisk kl. 22.15 på hverdager. Hvis lyset ikke er slått på, kontakt Bernt (982 08 874), Dag (911 84 388) eller Ingve Opaker, mobil 450 55 007. Alle tre kan slå på lyset via mobiltelefon.