J2016

Velkommen til J2016-laget – Fotballglede for jenter!

J2016-laget består av en super gjeng som nyter gleden av fotball sammen, både på trening og i kamp. Gjennom 2023 har vårt lag deltatt på flere cuper, hvor vi har opplevd mye moro og bygget nye vennskap. Vi ser nå frem til 2024-sesongen, klare for å ta fatt på seriespillet, som blir et nytt spennende kapittel for våre unge jenter.

Bildene viser laget i aksjon under et par turneringer i høst der jentene viste stor entusiasme og hadde det veldig gøy. Er det flere jenter som vil bli en del av gjengen, så ta gjerne kontakt.

Treningstider:
Onsdager kl 17:00-18:00
I vinter trener vi innendørs i gymsalen på Lutvann skole, ellers foregår treningene våre på Haugerudbanen.

Utstyr og påkledning:
Når det kommer til trening, anbefaler vi fotballsko eller joggesko, leggskinner, egen ball og drikkeflaske. Det er ikke nødvendig å kjøpe dyrt utstyr. Vi oppmuntrer til gjenbruk og rimelige alternativer. Jentene trenger innesko når vi trener inne om vinteren (joggesko, ikke fotballsko).

Medlemskap og avgifter:
For 2023 er medlemskontingenten på kr. 300,- og fotballavgiften på kr. 1 800,-. Vi ønsker at fotball skal være tilgjengelig for alle, og klubben tilbyr stipendmuligheter for familier som finner avgiftene utfordrende.

Kontaktinformasjon: Lurer du på noe? Ta gjerne kontakt!
Lagleder: Stine Gundersen – tlf 930 90 978, stine_gundersen@hotmail.com
Trener: Mikael Fidjeland – tlf 920 66 167, mikael@mikifi.net
Trener: Steffen Giese – tlf 907 10 980, giese.steffen@gmail.com

For ytterligere informasjon om Haugerud IF og vårt fotballtilbud, ta en titt i menyen til høyre.