G2012

G2012-laget er en godt etablert gjeng på opp mot 30 spillere som trives sammen under god ledelse fra voksne/foreldre.

De trener og spiller hjemmekampene sine på Haugerudbanen. Bildet nedenfor er tatt på banen under en trening.

I 2023-sesongen er Gutter 2012 meldt opp med to lag og spiller i G11-klassen. Her er lenke til kampprogrammet (terminliste) for de to lagene: EaglesHawks. Vær obs på at det kan bli endringer i både kamptider og treningstider i sesongen. Spillere og foresatte blir holdt informert gjennom mobil-appen Spond.

Treningstid: Tirsdager og torsdager 17.45 – 19.00 på Haugerudbanen.

Når barna trener, skal de ha fotballsko eller joggesko, leggskinner, egen ball og drikkeflaske. Ellers ingen krav til utstyr. Ikke kjøp dyrt utstyr. Man får godt nok utstyr til en rimelig penge på sportsbutikkene, og aller best er det å låne eller arve av andre, særlig fotballsko. Barn vokser ut av fotballskoene sine før man ser at der er blitt brukt.

I 2023 betaler G2012-spillerne medlemskontingenten på 300 kroner og fotballavgift på kr. 1.900. Begge avgiftene gjelder for hele kalenderåret 2023. Det er mulig å få stipend fra klubben om det er vanskelig å betale avgiftene.

Trenere:

Abdilquerim Ibraimi, Epost: limi792018@hotmail.com

Pål Aas, Epost: paulonoruga@gmail.com

Roar Loraas, Epost: roarvl@hotmail.com

Lagledere:

Trang M. Dyngvold, Epost: trangmd78@hotmail.com, Mobil 97763603

Dhoria Jane Warren, Epost: dhoria.warren@gmail.com, Mobil 99486763

I menyen til høyre kan du finne all informasjon du trenger om fotballen i Haugerud IF.