Bra innsats av Haugerudgutta i Norway Cup!

Lagene våre gjør en bra innsats på Ekeberg-sletta. Tøffest motstand har G2000 møtt. 2002 ser ut til å komme ut som en av de beste i sin pulje. G99 vant innledende gruppespill og de to neste kampene – med åttendelsfinale som resultat. Spilles torsdag morgen! Og uansett resultater; Norway Cup er en stor opplevelse.

Det er Norway Cup-tider, – som ingen kan ha unngått å legge merke til. I år har Haugerud Fotball tre lag i aksjon på Ekeberg-sletta. G2002 spiller cupen for første gang, mens 99 og 2000 har prøvd seg tidligere.

Uansett hvordan det går i kampene, er deltakelse i Norway Cup en stor opplevelse. Masse aktivitet på Ekebergsletta, lagene opplever nye ting sammen, ivrige foreldre som heiagjeng på sidelinja, møter med lag fra andre kanter av verden – og kanskje blir det noen ekstra penger til is og brus i anledning ferie, sol og Norway Cup.

G2002 kampbilde1 300p.jpg  G1999 varmer opp 300p.jpg.jpg
 G2002 forbereder neste kamp 300p.jpg.jpg  Ingve har planen klar for andre omgang.jpg

Haugerud-spillerne fikk en bråstart i årets turnering med et rumensk lag som motstander for G2000-laget vårt. De viste seg å være veldig gode… Særlig når våre gutter er ett år yngre enn mange andre i sin klasse. Siden har det gått bedre, for alle lagene våre.

G2002 Mathias dribler 300p.jpg  G2002 kampbilde2 300p.jpg

2002-laget har spilt seg opp veldig etter den første kampen og har vunnet tre strake. I går var det Vålerenga som fikk prøvd seg og måtte gi tapt for Haugerud. G2000 og G1999 er ferdige med mellomspillet. 2000 tapte veldig knepent og er slått ut. 99-laget vant også sine to kamper i mellomspillet og er klare for åttendelsfinale torsdag morgen kl. 09.45.

Se mer om 99-laget her.

Her kan du følge med på resultater fra dag til dag.

Klikk på ”Tabeller” helt øverst og velg siden Haugerud som klubb. Da kommer alle våre kamper opp, inndelt etter klasser.