Nå blir det fotballag for 2013-barn på Haugerud!

Vi følger opp flere års gode erfaringer. Vi starter nytt fotballag for førsteklassingene, dvs. barn som er født i 2013. Foreldre og barn er invitert til oppstartsmøte onsdag 25. september. Foreldrene får informasjon mens barna får prøve å trene.

Vi regner med å sende ut invitasjonen de ser nedenfor med ranselpost på Lutvann og Trosterud skoler, slik vi har gjort de foregående årene. Kanskje en gang rundt 15. september. Men vil du ha invitasjonen direkte tilsendt, kan du sende en e-post til dag.endal@gmail.com med barnets navn, navn på en foresatt samt mobilnummer og e-post. Da noterer vi ditt barn som interessert.

Du kan også melde inn barnet ditt som medlem og spiller dersom dere er sikre på at han eller hun vil bli med på laget.

Klikk her for innmelding.

Velkommen den 25. september på klubbhuset bak ungdomsskolen, ved tennisbanene!